Hjälp dig själv och oss!

Hjälp dig själv och oss!

Ta reda på vem du har skickat till riksdagen för att representera dig.

Kontakta din riksdagsledamot och fråga varför den vill bryta mot grundlag genom att rösta fram Covid-19-lagen!

Ring och/eller skicka e-post till den med kopia på min inlaga till Socialdepartementet.

Skicka samtidigt till Socialdepartementet

Tack för hjälpen!

Så mottagare är

min[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Kopia: [email protected]

Ämnesrad: Remissvar diarienummer Socialdepartementet S2020/09214 Ditt Namn

Meddelande

Hej Min Riksdagsledamot och Socialdepartementet!

Jag ber att du läser Björn Hammarskjölds remissvar om Socialdepartementets remiss S2020/09214 som jag begär ska behandlas som om vore det mitt eget förslag.

Jag förväntar mig att du som min företrädare ska skydda mina medborgerliga rättigheter genom att röstar emot regeringens lagförslag då de strider mot vår grundlag. Det står också i vår grundlag att ”Grundlag går före lag”

Vänligen

Mitt Namn

P.S. Registrator: Skicka kopia på dagboksblad i ärendet med vändande e-post D.S.